پردیس بنت الهدی صدر قزوین

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم در پردیس های شهید رجایی و بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان قزوین

این مراسم در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز شنبه 94/02/15 ساعت 13-11  و 19-17 در سالن آمفی تئاتر پردیس شهید رجایی قزوین با حضور تمامی دانشجویان و اساتید و کارکنان و امام جمعه محترم شهر اقبالیه و مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز و پس از آن جناب آقای دکتر یوسفی ریاست دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ضمن عرض خیر مقدم خدمت تمامی عزیزان حاضر، عنوان نمودند که امروز دانشگاه فرهنگیان در یک مسیر رشد و تعالی رو به جلو در حرکت می باشد تا به آن جامعه ای که عدل الهی، ایمان به خدا، رواج آیات الهی و سیره معصومین (ع) بتواند بیشتر نمود و ظهور داشته باشد و این مهم منوط به تلاش امروز شما دانشجو معلمان می باشد که آینده فرزندان جامعه با عملکرد خوب و ارزشمند شما رقم خواهد خورد.

در ادامه وظیفه دیگر دانشجو معلمان را تعلیم و تربیت دانش آموزان قلمداد نموده و بیان کردند که تعلیم و تربیت می تواند از نظر فرهنگی جامعه را به رشد و تعالی برساند و دانشجویان باید روش های مختلف و جدید تدریس و یاددهی و یادگیری را بیاموزند تا بتوانند به عنوان معلمانی موثر در اذهان دانش آموزان ماندگار شوند.

همچنین امام جمعه محترم شهر اقبالیه حاج آقای فاطمیان ضمن تبریک و گرامیداشت ایام هفته معلم، افتخار شهر قزوین را شهید رجایی دانستند که خود نیز از جامعه معلمان بود و در ادامه نیز احادیثی از ائمه اطهار در مورد تعلیم و تربیت بیان داشتند.

این مراسم همراه با برنامه های متنوعی چون تواشیح دانشجو معلمان منتخب کشوری پردیس شهید رجایی قزوین، اجرای موسیقی زنده توسط دانشجو معلمان، اهداء جوایز و لوح های تقدیر به فعالان علمی و فرهنگی، پخش کلیپ فعالیت های حوزه فرهنگی دانشجویی هر دو پردیس ، اهداء جوایز و لوح های تقدیر به قهرمانان مسابقات ورزشی بود.


نظرات کاربران