پردیس بنت الهدی صدر قزوین

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان قزوین

این مراسم با حضور دکتر یوسفی ریاست پردیس های استانی ، مدیر کل آموزش و پرورش ، دکتر صافی معاونین، اساتید و دانشجویان پردیس های بنت الهدی صدر و شهید رجایی در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر یوسفی ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود به اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان پرداختند و اینکه آموزش و پرورش ارکان مختلفی دارد که مهمترین آن نیروی انسانی است که تربیت آن در دانشگاه فرهنگیان صورت می گیرد.

در دانشگاه فرهنگیان ،دانشجویان با انواع روشها آشنا می شوند که شاه بیت همه آنها کارورزی است و کشور به معلمی نیازمند است که معلم دانش آموز باشد نه معلم کتاب که بتواند یادگیری مادام العمر را در دانش آموزان ایجاد نماید. پس از ایشان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  آقای شعبانی به اهمیت و جایگاه معلمی اشاره نمودند .

در ادامه مراسم دکتر صافی سخنانی در اهمیت و جایگاه معلمی و نقش دانشگاه فرهنگیان ایراد داشتند . ایشان مهمترین ویژگی های معلمی را اخلاص  ، مهارت در سخنوری ، مهارت در روش تدریس و انتقال پیام به دانش آموزان بیان کردند .  همچنین به اهمیت و جایگاه معلمین ابتدایی به خصوص معلمین سال اول پرداختند. در پایان  مراسم دانشجویان ضمن  شرکت در مراسم اعلام انزجار از مدیریت آل سعود در حادثه منا بازدیدی از موزه شهدا و زیارت امام زاده حسین(ع)  داشتند.


نظرات کاربران