پردیس بنت الهدی صدر قزوین

جشن پیروزی انقلاب اسلامی

دیو چو بیرون رود فرشته در آید

به شکرانه فرا رسیدن ایام الله دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن و سخنرانی با شکوهی در نمازخانه دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

این مراسم با حضور ریاست محترم پردیس،اساتید محترم، کارکنان مجموعه و حضورپر شور دانشجومعلمان  در تاریخ 18/11/94برگزار گردید.

در ابتدای برنامه قرائت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید ، پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ، سپس خیر مقدم و عرض تبریک توسط دکتر یوسفی ریاست دانشگاه فرهنگیان و رهنمودهای کلی درباره پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توسط ایشان ارائه گردید .

در ادامه سخنرانی توسط سردار صباغی از مبارزان انقلاب در مورد شکل گیری انقلاب و وقایع بهمن 57 و نقش دانشجو معلمان در پیروزی و نقش آنها در حفظ انقلاب مباحث مبسوطی ارائه نمودند.

و در آخر جوایزی به قید قرعه به سه تن از دانشجو معلمان اهدا گردید و مراسم با سرود های انقلابی پایان یافت.

حمد و سپاس خدای بیکران را که به ما توفیق عنایت فرمود تا بتوانیم صمیمانه گرد هم آییم و سی و هفتمین بهار انقلاب را جشن  گیریم و جوانه های امید را در دل جوانان فهیم ، آگاه ، بصیر و ولایت مدار،  تحت لوای دولت تدبیر و امید زنده و پاینده نگه داریم تا پرچم مقدس ایران اسلامی را به عنوان امانتی گرانقدرتحویل صاحب اصلی حضرت ولی عصر عج الله بنماییم.


نظرات کاربران