پردیس بنت الهدی صدر قزوین

همایش یزرگداشت هفته آموزش و هفته معلم

مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم و هفته آموزش روز دوشنبه 16/02/1393 ساعت 17 در سالن همایشهای پردیس شهید رجایی قزوین با حضور دکتر تاجیک معاون محترم پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان ، آقای قاسمی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و مسئولین پردیس، دانشجو معلمان ، اساتید و کارمندان پردیسهای بنت الهدی صدر (خواهران) وشهید رجایی قزوین  برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر یوسفی سرپرست دو پردیس ،ضمن تبریک ایام هفته معلم و هفته آموزش بر اهمیت نقش دانشجویان و اساتید دانشگاه تاکید کردند ودر ادامه گزارشی از فعالیتهای انجام شده ارائه نمودند.

     سپس آقای قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان طی سخنان کوتاهی بر اهمیت مقام معلم ونقش او در جامعه اشاره نموده وضرورت توجه به این جایگاه را یادآور شد.وی در پایان لذت بخش نمودن تدریس با ابزار علم و عشق را مورد توجه قرار داد.

     در ادامه دکتر تاجیک ضمن گرامیداشت ایام بر نقش کلیدی معلم در توسعه کشورتاکید نمود. وی تاکید آیات و روایات بر علم آموزی را مورد توجه قرار داده و انتظارات جامعه از معلمین و دانشجو معلمان را یادآور شد. در پایان نیز با اشاره به شعار سال 93 "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و رویکرد جهادی " عزم عمومی مسئولین ، اساتید و دانشجویان را در تحقق این شعار خواستار شد.

     در این مراسم بعد از اجرای گروه موسیقی دانشجویان از برترینهای مسابقات فرهنگی هنری قران و عترت ، مسابقات ورزشی و نفرات اول تا سوم رشته های تحصیلی مختلف تقدیر به عمل آمد. در حاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از آثار شهید مطهری و روزنامه دیواری های دانشجویی بر پا بود.


نظرات کاربران