پردیس بنت الهدی صدر قزوین

همایش «تدبیر و امید در سایه همدلی و همزبانی»

همزمان با 24 خرداد و با حضور حجت الاسلام محمد اسماعیل شوشتری رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور مرتضی روزبه استاندار، آیت الله تاکندی مدرس حوزه، معاونان استاندار، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی وجمعی کثیری از مدیران و مسئولان و گروههای مختلف مردم همایش تدبیر و امید در سایه همدلی و همزبانی  در استان قزوین   در سالن پردیس شهید رجایی قزوین برگزار شد

 در این مراسم حجت الاسلام محمد اسماعیل شوشتری رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور مرتضی روزبه استاندار، آیت الله تاکندی مدرس حوزه، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین  در زمینه چگونگی و چرایی پیدایش حماسه 24 خرداد و همچنین مشی و اهداف دولت تدبیر و امید به بیان سخن پرداختند .

مرتضی روزبه در همایش«تدبیر و امید در سایه همدلی و همزبانی» که به مناسبت 24 خرداد ماه سالروز خلق حماسه سیاسی مردم ایران و استقرار دولت تدبیر و امید برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که به لحاظ داخلی و خارجی داریم، فرصت را مغتنم شمرده و با تمام وجود باور داریم اموری که رئیس جمهور جزء برنامه های اصلی کاری خود قرار داده است، مشکلات اصلی استان نیز به شمار می رود.

وی افزود: در 18 ماه گذشته که مسئولیت استانداری قزوین را بر عهده گرفته ام، تمام برنامه ها و اصول کاری رئیس جمهور را در دستور کار قرار داده ام و همه مدیران امروز در پیکره دولت مشغول خدمت رسانی هستند.
استاندار قزوین اضافه کرد: اینکه در 18 ماه گذشته استان قزوین موفق شده در چهار شاخصه حائز رتبه شود و بنده به عنوان نماینده مجموعه مدیران در مجامع مختلف حضور پیدا کنم، سند آشکاری بر تلاش و فعالیت همه مسئولان استان است.
روزبه ادامه داد: تمام انتخابات ها بگو مگو و خط کشی دارد ،زنده باد و مرده باد دارد اما باید به درجه ای از بلوغ سیاسی برسیم که پس از برگزاری انتخابات همه زیر یک چتر به تدبیر امور بپردازیم و بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم بدون اینکه خط کشی های قبل از انتخابات در رفتار ما اثر گذار باشد.
روزبه گفت: امروز حمایت از دولت در سایه دقت نظر در کار و فعالیت از سوی مدیران دستگاه ها محقق می شود و شاخصه مهم رویکرد به دولت یا مقابل دولت ایستادن، شاخص کار، تلاش و فعالیت است و بر این اساس در پیکره دستگاه های اجرایی استان کسی را سراغ نداریم که به سیاست های دولت پشت کرده باشد.
استاندار قزوین افزود: سعی و تلاشی که امروز برای حوزه های مختلف انجام می شود، سند محکمی است که نشان می دهد مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان برای دولت تلاش می کنند.
روزبه اضافه کرد: بنده و مسئولان که امروز بر مسند استانداری قرار داریم، در تمام انتخابات ها حضور و مسئولیت داشتیم، بنابراین مهمترین موضوع بحث کارکرد و تلاش برای توسعه و آبادانی است و مهم این است که نیروها چقدر سعی و تلاش می کنند..
وی ادامه داد: اگر یکی از مباحث مهم رئیس جمهور بحث آب است، جمع مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه آب استان هر هفته یک ساعت قبل از آغاز ساعت کاری در اتاق فکر آب استان و اتخاذ تدابیر و راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات این حوزه حضور پیدا می کنند.
روزبه اظهار کرد: به تمام نخبگان سیاسی استان تأکید می کنم که باید دست از ماجراجویی برداریم و یقین بدانیم که امروز خدمت به مردم در راستای دست یابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات رهبر معظم انقلاب و اصول دولت تدبیر و روحانی را در دستور کار تمام مدیران ارشد و میانی استان قرار گرفته است.
وی افزود: همه ما باید همت کنیم گره ای از گره های موجود را بازکنیم و منسجم و متحد باشیم تا بتوانیم از ظرفیت هایی که در استان وجود دارد برای توسعه استان به نحو مطلوب استفاده کنیم، زیرا وقت برای دعواهای سیاسی زیاد است اما برای اینکه امروز سعی کنیم مشکلات استان را برطرف کنیم، فرصت کمی در اختیار داریم.
استاندار قزوین اضافه کرد: بنده مخلص  همه شخصیت ها، عناصر ملی و مذهبی استان هستم تا مشکلی از مشکلات استان را حل کنیم  و برای همه افراد و شخصیت ها احترام قائل هستم.
روزبه ادامه داد: امروز بهترین دفاع از دولت تدبیر و امید، موفقیت آن است و این مهم نیز با شعار، تبلیغات و نصب بنر محقق نمی شود بلکه در عمل باید نشان داده شود که  کاهش جرائم عمومی در سال 93 نمونه ای از آن است.
 از دیگر سخنرانان این مراسم، حجت الاسلام محمد اسماعیل شوشتری بود که با اشاره به حضور هفتاد و سه درصدی مردم در انتخابات و  خلق یک حماسه، گفت: مشکلات امروز کشور تنها در زیر سایه همدلی و همزبانی تحقق پیدا می کند و در این راه باید با حفظ وحدت از فرامین رهبری تبعیت کرد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تاکندی نماینده سابق مردم در مجلس خبرگان رهبری و روزبه استاندار قزوین از دیگر بخش های این مراسم بود.

در پایان این مراسم حاضران طوماری برای حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای امضاء کردند.


نظرات کاربران